Obchodní podmínky
Kdo vám poskytuje ubytování?
Ubytování vám poskytujeme jakožto společnost ARMYSHOP.CZ, s.r.o., IČO: 25919229, sídlo Národní obrany 718/22, Bubeneč, 16000 Praha 6, sp. zn. C 129326 vedená u Městského soudu v Praze („my“). Informace o pobytu jsou dostupné z webu www.chalupalibna.cz („Web“).
Ubytování poskytujeme v naší Chalupě Libná, která se nachází na adrese Libná 50, 549 57 Teplice nad Metují („Chalupa“).
Ubytování poskytujeme vám, přičemž vy můžete být buď spotřebitel, anebo podnikatel. Pokud se některá část podmínek vztahuje pouze na spotřebitele, upozorníme vás na to.
Pokud nás potřebujete zkontaktovat, můžete to udělat skrze:
- email: mail@chalupalibna.cz
- telefon: 724 891 881
Tyto podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2025. Předchozí verze podmínek jsou dostupné zde:
Jak se objednává a platí pobyt?
Poptávka ubytování. Pobyt je možné poptat telefonicky, emailem či skrze rezervační systém, dostupný na Webu. Jakmile nám zašlete poptávku, zadáme ji do systému a potvrdíme vám ji emailem. Následně vám zašleme zálohovou fakturu – tímto okamžikem je uzavřena smlouva o ubytování. Berte, prosím, na vědomí, že nejsme povinni smlouvu o ubytování na základě poptávky uzavřít. Abychom mohli společně smlouvu uzavřít, potřebujeme, abyste nám v rámci poptávky sdělili:
- vaše jméno a příjmení;
- vaši adresu;
- váš email;
- datum začátku a konce ubytování;
- počet osob, které budou ubytování.
Držení termínu a záloha. Poptaný termín vám budeme držet po dobu uvedenou v potvrzení, a to až do okamžiku, dokud nezaplatíte zálohovou fakturu. Okamžikem, kdy není zálohová faktura uhrazena v okamžik splatnosti, dojde k odstoupení od smlouvy z naší strany.
Rezervace termínu a uhrazení zbytku ceny. Jakmile je uhrazena záloha na ubytování, zarezervujeme vám závazně termín. Nejpozději 15 dní před datem začátku ubytování vám zašleme fakturu na doplatek ceny ubytování. Okamžikem, kdy není faktura uhrazena v okamžik splatnosti (tj. 3 dny před začátkem ubytování) dojde k odstoupení od smlouvy z naší strany.
Cena ubytování. Způsob určení ceny ubytování je vždy dostupný z Webu. Konkrétní cena služby vám bude sdělena nejpozději v potvrzení poptávky ubytování. Abychom si ušetřili práci a papírování, souhlasíte s elektronickou fakturací. Cena je určena s DPH.
Storno poplatky
Termín pro vás rezervujeme a pokud se nezúčastníte, nemůžeme chalupu poskytnout někomu jinému. Chápeme, že život vám může připravit různá překvapení a proto, pokud musíte zrušit ubytování, dejte nám vědět – pokusíme se společně něco vymyslet tak, abyste storno poplatek nemuseli platit. Nicméně pokud se rozhodnete ubytování nevyužít a budete chtít ubytování zrušit, jsme oprávněni si účtovat následující storno poplatek:
- 0% ceny ubytování v případě, že ubytování zrušíte méně, více, než 60 dní před začátkem ubytování;
- 30% ceny ubytování v případě, že ubytování zrušíte méně, než 60 dní před začátkem ubytování;
- 100% ceny ubytování v případě, že ubytování zrušíte méně, než 15 dní před začátkem ubytování.
Storno poplatek se započte oproti částkám, které jste nám uhradili.
Platbu je možné provést převodem či skrze on-line platební bránu.
Jaká pravidla platí ohledně pobytu?
Check in & out. Ohledně příjezdu a odjezdu se s vámi rádi domluvíme, aby vám vše maximálně vyhovovalo. Obecně však platí, že na Chalupu můžete přijet nejdříve v 14:00 prvního dne ubytování. Opustit Chalupu je pak potřeba nejpozději v 11:00 posledního dne ubytování.
Zvířata na Chalupě. Máme rádi zvířata, avšak musíme respektovat, že na Chalupu jezdí i hosti, kteří zvířata rádi nemají, anebo jsou na ně například alergičtí. Pokud chcete na Chalupu vzít zvíře, musíte nám to dát vědět. Na psi jsme připraveni a účtujeme za jejich pobyt jednorázový poplatek za každého psa, spojený se zvýšenými náklady na úklid a údržbu. I tak je zakázáno brát psy do patra a do jednotlivých apartmánů. Ostatní zvířata jsou obecně zakázána, nicméně nás kontaktujte a pokusíme se něco vymyslíme.
Vyplnění informací o ubytovaných. Nejpozději s nástupem na ubytování je nezbytné, abyste nám sdělili informace o ubytovaných hostech – tyto informace potřebujeme, abychom mohli plnit naše právní povinnosti. Pokud nevyplníte tyto údaje nejpozději k okamžiku započetí ubytování, jsme oprávněni ubytování zrušit!
Poškození Chalupy. Naše Chalupa je vám plně k dispozici. Používejte ji však šetrně, opatrně a tak, abyste ji nijak nepoškodili. Výslovně vás prosíme o dodržování všech případných pokynů a návodů, které vám budou v rámci ubytování k dispozici. Případná poškození, způsobená nesprávným užíváním Chalupy či jejího vybavení jste povinni nám uhradit. Výslovně upozorňujeme, že:
- Ve všech prostorech Chalupy je přísný zákaz kouření;
- Je zakázáno přemísťovat nábytek po Chalupě, případně jej odnášet z Chalupy ven;
- Je zakázáno vnášet do Chalupy a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy, neskladné předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky apod;
- Odpovídáte za veškeré osoby, kterým umožníte do Chalupy a jejího okolí přístup.
Ukončení ubytování. Věříme, že to nebude nutné, ale v některých případech jsme oprávněni okamžitě ukončit vaše ubytování a zároveň vůči vám uplatnit smluvní pokutu ve výši uhrazené ceny ubytování. Jedná se o situace, kdy:
- užíváte Chalupu v rozporu s těmito podmínkami či sdělenými instrukcemi a návody;
- úmyslně nebo nedbale poškozujete Chalupu a její okolí, či vaše chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkou nebo obtěžuje svým chováním třetí osoby;
- váš zdravotní stav ohrožuje zdraví nás, či třetích osob.
Vyšší moc. Pokud z nepředvídatelných důvodů nebudeme vám nebudeme moci ubytování umožnit (z důvodu extrémního počasí, poškození Chalupy, nemoci apod.), nabídneme vám možnost změnit datum ubytování anebo smlouvu o ubytování ukončíme a vám nahradíme veškeré vynaložené prostředky.
Jak na odstoupení a reklamace?
Odstoupení od smlouvy. Víme, že jako spotřebitelé jste zvyklí, že můžete do 14 dnů odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku. Avšak pozor, dle § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, to není možné v případě, že se jedná o smlouvu o ubytování, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.
Ukončení smlouvy. Abychom shrnuli výše dojednané, smlouvu o ubytování a tedy i objednané ubytování je možné zrušit (vypovědět):
- z vaší strany bezplatně a bez udání důvodu, pokud je to více, jak 60 dnů před začátkem ubytování;
- z vaší strany bez udání důvodu méně jak 60 dnů před začátkem ubytování, avšak pod podmínkou úhrady storno poplatku;
- z naší strany a bez nároku na vrácení peněz, pokud porušujete podmínky ubytování;
- z naší strany z důvodu vyšší moci.
Reklamace. Občas se může stát, že ne všechno je podle vašich představ. Pokud máte pocit, že jsme nesplnili to, k čemu jsme se zavázali, můžete váš ubytovací pobyt reklamovat.
Reklamaci musíte uplatnit co nejdříve poté, co jste zjistili, že neplníme jak máme. Reklamaci můžete učinit prostřednictvím emailu, telefonu anebo osobně v rámci provozovny ARMYSHOP.CZ, s.r.o, Studénka 160, 549 31 Velké Poříčí.
Jak uplatnit reklamaci. V rámci své reklamace musíte popsat v čem přesně jsme nesplnili naši část smlouvy a dále nám sdělit, jak si přejete reklamaci vyřídit – to je zpravidla odstraněním vady opravou či slevou z ceny. Pokud nejde vadu odstranit a Chalupu je díky tomu možné užívat pouze zčásti či vůbec, můžete požadovat slevu z ceny ubytování, či odstoupení od smlouvy.
Vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Společně se sdělením o výsledku reklamace vám předáme i protokol o vyřízení reklamace.
Co zbývá?
ČOI. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z naší smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Řízení se zahájí jen na váš návrh, pokud jste spotřebitelé, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
Evropská platforma pro řešení sporů. Při řešení sporů ze je možné využít i online platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
Jazyk a právo. Tyto podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i smlouva mezi námi. Smlouva a podmínky se řídí českým právem. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje zahraniční (mezinárodní) prvek, pak jsme si sjednali, že vztah se řídí českým právem.